2014. október 2., csütörtök

Carbooty hírek

Lassan végéhez közeledik az idei szezon. Lássunk hát néhány kedvencet az utóbbi hetekből.
A nagymacskás nagyító örök kedvenc:
Ez a kacsás fejű sétabot nagyon velem akart jönni (főleg hogy bőven áron alul vettem).
Egy újabb dioráma, ez tipikusan a bolondnak is megéri árkategória volt, szóval én lettem az a bolond. :) Hogy hova teszem azt inkább hagyjuk most. :)))
A John Lewis féle tűpárna a kis ollóval igazából charity-s szerzemény...
Ebből egy eredetit lenne jó egyszer találni:
És végül egy újabb parfümös üvegcse.


3 megjegyzés:

Monika írta...

Óóóóó! Az a nagyítóóóó!

Unknown írta...

Oh, ezek csuda szépek! :)

Christine, tegnap megkaptad a levelem? Volt tőled egy citromailes cimed, arra irtam. :)

Holdgyöngy írta...

Én is ezt mondtam magamban, óóó. Látom, a hozzászólásoknál: nem voltam egyedül. Ügyes voltál-