2013. május 12., vasárnap

Cewe heti kihivás

Múlt héten volt a tánc világnapja, igy a tánc jegyében kellett oldalt késziteni. Bár a tánc jó néhány évig nagyon fontos és előkelő helyet foglalt el az életemben, ennek ellenére nincs ilyen jellegű saját fotóm. Igy kénytelen voltam másképp megoldani.


Felhasználtam:
EenasCreation_DouDouSDesign_Collab_On_the_road_again
Moani_The_Castle
FM-Ballet-Dance
MC_Conte_d'une_petite_ballerine

 
A héten pedig az érettségi és a ballagás volt a téma.Úgy gondoltam Krisssz retrós készletéhez retro fotó való, igy a saját '83-as ballagásomat dolgoztam fel. A fotóért köszönet a barátnőmnek, ugyanis saját fotóm nincs egyik ballagásomról sem...
Felhasználtam Krisssz készletét, a suli fotóját a netről, némi retusálás után pont olyan mint harminc éve.



Nincsenek megjegyzések: