2012. november 12., hétfő

Cewe heti kihivása

A héten az a feladat hogy úton, útközben témakörben készüljön az oldal.
A kocsiban belül én nem igazán szoktam fényképezni, mert a párom amúgy is utálja ha fotózom, a fiam meg a hátam mögött ül, igy ő nincs kéznél. Viszont a kocsiból kifelé a szélvédőn keresztül gyakran fotózom. Mert mindig van valami szép vagy érdekes. Persze üvegen keresztül fotózva nehéz jól elkapni a dolgokat, de azért néha sikerül. Mint ez a fotó is Wales-ba menet a "határon".



Felhasználtam:
Bel Vidotti Scraps ~ Go ahead and dream Taggers
WA_mediterranka_thinking8_2


Múlt héten pedig a generációkról kellet oldalt késziteni. Lehetőleg minnél több generációt felvonultatva. 

Felhasználtam:
RD_AIDAO-freebie
saskia_asmallworld
mzimm_friendsforlife_blogfreebie
mzimm_immortal_addon

1 megjegyzés:

Zsofia írta...

Mindkettő nagyon tetszik, de különösen az első!