2012. szeptember 9., vasárnap

Carbooty hirek

Ezen a hétvégén ugyan nem tudtunk kimenni mert a párom dolgozik. De attól még vannak rejtett tartalékaim a régebbi vásárokból. :-)

Nemrég hazajött velem az első csúf bögre. Carbootyn eddig még nem sokat láttam belőlük.


Ez a porcelán sziv szerintem adja magát. Mondjuk 20 pennyért nem is tudom mikor kaptam utoljára valamit. Hjja kérem itt is mennek fel az árak. :-))


Klasszikus angol cukortartó, ami egyébként az itteni régi szenes kannákat utánozza.


Piritós illetve szalvéta tartó.



Ez a békás cserép drága volt szerintem...de ha egyszer békás.... :-))


Még egy próbababa.


És persze azóta jöttek haza velem újabb porcelánbabák.



5 megjegyzés:

Merika írta...

Körülbelül 3 éve vágyom egy ilyen pirítós tartóra, felénk nem is láttam még! Egyébként tegnap én is beszerző körúton voltam, majd mutatom!:-)))

Zsofia írta...

Szokás szerint el vagyok ájulva :) Gondoltál már arra, hogy hivatásosan is foglalkozz antikvitással? Nem tudom mennyire van rá kereslet, én egy időben eljátszottam a gondolattal

Christine írta...

Soffy, igen gondoltam. De azzal is tisztában vagyok hogy én kismiska vagyok az itteniekhez képest. Arról nem is beszélve hogy amiket én gyűjtök azok nem olyan "igazi" régiségek, hisz a többségük 30-40 jó estben 50 éves "csak". :-)) Egy hivatásos antikvitás kereskedőnek a régiség az minimum a háború előttről való. De itt a száz éves dolgok sem ritkák. Csak azok már árban ugye nem egy hétköznapi ember pénztárcájára vannak mérve. Szóval én max az ebayon meg igy privátban csinálhatom ezt. Ahhoz hogy a nagykhoz felnőjek még nagyon sok tanulás és még több pénz kellene.

Unknown írta...

Christine, ezek fantasztikusak! Sőt! Mégis el kellene gondolkoznod azon az üzleten! Még ha nem is az angolok felé, de lehet más országokba örömmel fogadnának ilyen szépségeket! :)

Christine írta...

Csilla, kicsiben már csinálom. Igaz még nagyon nem reklámoztam, de csinálom. Viszont külföldre innen tőlünk a postaköltség nagyon húzós. Főleg a magyaroknak. Szóval nincs tolongás más országokból. De itt helyben országon bellül működik a dolog. Csak a carbooty szezonnak mindjárt vége lesz, akkor kényszerszünet tavaszig. :-)