2012. szeptember 6., csütörtök

Angol konyha 4. - Shepherd's pie


A Shepherd's pie vagy a Cottage pie a rakott ételek kategóriájába tartozik már az 1700-as évek óta. Egyszerű, könnyű elkésziteni és kiválló maradék felhasználásra is. Előbbihez leginkább birka utóbbihoz marhahúst használnak. A recept legyszerűsitve úgy fest hogy apróra vágott hagymát esetleg répát, borsót kevés olajon lepiritunk hozzáadjuk ledarált húst és azt is megpiritjuk, majd felöntjük az egészet egy kis paradicsom pürével és összefőzzük, izlés szerint fűszerezzük. Ezt a húsos-zöldséges kevercset tesszük a jénai aljára. Majd az egészet szépen befedjük krumplipürével. Sütöben készre sütjük.
Néhány recept angol nyelven itt.

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Nahát, én nem is tudtam, hogy angol kaját készitek időnként! :) Tényleg! Szeretem mert nincs velük sok munka, finomak! Mit főzünk még? :)

éva írta...

incsiklandozóan néz ki:)

Zsofia írta...

Ez az étel errefelé is népszerű, tuti, hogy egyszer kipróbálom!

Ziebi írta...

Ízlés szerint fűszerezzük :D:D:D:D

eagleszem írta...

Én is mostanában tervezek csinálni. :)

Judit írta...

Ezt en is szeretem! De hogy a fish pie -t mennyire utalom. Mar az illatatol rosszul vagyok!