2011. május 25., szerda

Mivel már több mint egy éve lakunk itt úgy döntöttünk ideje kicsit, ha apránként is, de rendbe szedni a lakást. Persze én jó szokás szerint minden ilyesmi ellen először berzenkedem, mert értelemszerűen kosszal, kupival jár. És nem igazán vigasztal hogy utána szép lesz a végeredmény. Igy párom most cseles megvesztegetésbe fogott és a napali szétverése helyett a konyhámat tettük először rendbe. Egy nap és két délután kellet hozzá, de a végeredmény határozottan kedvemre való lett! :-)) Mondhatom úgy is sok év várakozás után megkaptam a a rég áhitott napsárga konyhámat. :-)) Ééééés idestova öt év dobozban csücsülés után a tányérkáim is előkerülhettek. Még több is kerül majd, csak átmenetileg kifogytam a tányértartó alkalmatosságokból.

















És innentől kezdve a konyhámban borús időben is sütni fog a nap. :-)) Szóval megérte a macerát. :-)) Jövő hétvégén pedig folytatjuk a fürdőszobával.

13 megjegyzés:

Ziebi írta...

Nagyon tetszik a sárga konyhád! :) Vidám, napsugaras. :)

euthymia írta...

nagyon jó szín!! tetszik!
hihi, jó az a kulcs is a zárban a felső szekrényben :)

Gabriella írta...

Szép lett, határozottan!! Én is szeretem a sárga falakat...na és a tányérok! Nem semmi! Tényleg megérte a fáradtságot!

kreatívhit írta...

Szuper lett.További jó felújítást.

Fodor Marcsi írta...

Gyönyörűek ezek a tálak! Hol lőtted őket????

Fodor Marcsi írta...

Gyönyörűek ezek a tálak! Még soha nem láttam efféléket!

Christine írta...

Köszi mindenkinek! :-))
Marcsi, az összes tányérom car booty-s szerzemény. De ez csak a fele, még ugyanennyi vár a szekrényben. Csak kifogytam a tányértartó izémicsodákból. :-))

Névtelen írta...

Klassz!
Nem hagy nyugodni a tény, hogy nálatok a férfi beszéli rá a NŐT a lakásfelújításra? :) Csak én vagyok irigy ezért, vagy csatlakozik még valaki?
(Én már gyerekkoromból is arra emlékszem, hogy apukám már anyu elejtett ötletétől, hogy mit kéne átrendezni stb., odavolt, belebetegedett, és hát a férjem is hasonlóan reagál, sőt a fiaim is némileg ehhez sorakoztak fel, bár talán kevésbé...)

Kata

Zsofia írta...

Gyönyörű, nagyon szép a napsárga fal és a tányérkáid is :)

Toni írta...

Csudaklassz lett a konyhád. A tányérkáidat pedig a legjobb értelembe irigykedem!

globalgrover (Orsi) írta...

nagyon jo vidam konyhad lett. gratula.

csak igy tovabb...

Unknown írta...

Ó, hát ezért a konyháért igazán érdemes volt hallgatnod a férjecskédre! Nagyon csinoska lett! Ha a többi is legalább ilyen lesz, akkor ne ellenkezz vele! :)))

éva írta...

Hát ez nagyon jól sikerült...szép és friss lett...