2010. október 21., csütörtök

Kisvárosi hirek

Tudom az utóbbi időben csak módjával csöpögtetem a hireket magunkról, az életünkről. Ennek ugye többféle oka is van. Legelőször is mindjárt itt van az hogy ez itt kérem egy kisváros. Nem faluzom le, mert kikéri magának. De attól még a tény tény marad hogy nem nagyon történik semmi. Újsághirek izelitő gyanánt a mai lapokból:
Chesham Anglia leghidegebb helye. Merthogy tegnap éjjel nálunk mínusz öt fok is leledzett. :-))
(forrás: Bucks Free Press)
Megnyílt végre az új Posta. Tavaly bezárták ugyanis három hónapra tulajdonjogi/bérleti viták miatt és ez rendesen kiverte a biztositékot a népeknél. Azóta készültek új helyre költözni. Kb. tíz egész méterrel is odébb került egy új helyiség a régi/új postának.
(forrás: Buckinghamshire Examiner)
Ma mesefilmet forgattak a főutcán egész nap. Valami Sesame Street tipusú lesz. Fotó nincs.
(forrás: sk. illetve ssz ugyanis a saját szememmel láttam, kétszer is) :-)) Nem, nem fotóztam, mert nem szeressék. Így is hússzor vették fel ugyanazt az egy jelenetet.

Más. Ahogy már többször is emlitettem az ember a nyomoráról nem szivesen ir. Párom dolgozott kb. két hónapot, de lassan harmadik hete megint itthon van. És az alagút végén még nem látszik a fény. Legalábbis pillanatnyilag....

4 megjegyzés:

Ziebi írta...

Kitartás!!! :S

Monika írta...

Ha az utolsó hír nem szomorít el,akkor jót mosolygok a többin.Én is kisvárosban élek,bár talán közepesben,de itt is hamar terjednek a hírek.Ezért vagyok nagyjából anonym.No mélcím,meg ilyenek...
Nagyon drukkolok,hogy legyen állás!!!!!Nehéz lehet....:(

Secima írta...

Én is azt mondom, hogy kitartás. Nem egyszerű manapság.

Gabriella írta...

A hírek itt is hasonlóan izgalmasak, csak itt még szeretik a bűnügyeket is leírni. pl. hogy x ellopta y biciklijét...
Szerencsét a munkataláláshoz!! Lesz jobb is!!