2010. július 9., péntek

Blogajánló

Jó ideje már hogy rákaptam a különféle blogok olvasására, új és még újabbak keresésére. Oldalt ott van ugye a kedvenc bloglistám már ami a személyes és scrap blogokat illeti. Most csemegéznék a kedvenceim közül az egyéb kategóriákban. A téma ugye adott hisz jelenleg is zajlik a Goldenblog versenye, ami rendesen felkavarta a blogvilág állóvizét. Ennek örömére szemezgetnék kicsit a gyűjtéseimből a teljesség igénye nélkül. A cél nem az hogy a legjobbat keressem. Inkább csak az hogy mutassak néhány érdekességet illetve arra érdemeset.

Kezdésnek talán mindjárt itt a Bigyóblog ami mint a neve is mutatja "bigyózik". :-))
Hasonló jellegű az Inspire me now leginkább képekkel.
De kedvelem a Buzsujt is mert mindig akad náluk valami érdekes.

A kreativok közül nemrég bukkantam a Kreativ hitre.
Szintén érdekes lehet a BookArt a korlátlan fantáziát kedvelőknek.
Nagy kedvencem Lobo art galériája.

Érdekes utazásokról szól a Világutazó.

Szintén nemrég találtam a Kihasználatlanul blogot ami cimében is elárulja hogy méltánytalanul kihasználatlan, pusztulni hagyott épületekről szól.
Ennek ellentétje a Csak a szépre ami Budapest legszebb épületeit mutatja be.

Szórakoztató kategóriában pedig mindenkép meg kell emlitenem a Ludas Matyit.

4 megjegyzés:

éva judit írta...

Elöszris a 2010. július 3., szombat begyezésedhez még annyit irnék,hogy neem is ilyen csont fájdalmaim voltak és ez sajnos az izületek és a csont kopástól van,ha gondolod akkor proenzem3 ami segít,ez 90 tabletta,napi 1 és a kura végén ami 3 hónap 1 hónap kihagyás és megint újból jöhet a 90nanapos és ha gondolod megint meg ismétled,ez majdnem 1 év
Nekem bejött,3éve tünet mentes vagyok,nem fáj semmim
Másnak is ajánlottam és bejött még izraelbe is eljutott egy bácsika által akinek én ajánlottam és aki minden évben jön hozzánk és viszi mindenkinek
Az orvosom is engedélyezte akkor
Csak ajánlom nem kötelező
_____________
A blog olvasás az nállam is divat és meg is nézem amiket ide tettél,ebből a kreativhit amit ismerek és tök jó cuccos van rajta:)

éva judit írta...

proenzem3=proenzim3:)

Christine írta...

Éva-Judit, én glukozamint szedek ez jó rá. Csak folyamatosan kell szedni. Persze mindent ez se mulaszt el. A hátam pl. kamaszkorom óta fáj.

éva judit írta...

Akkor tessék szedni:):)