2010. június 24., csütörtök

Nem vagyunk egy focirajongó család. Így nem is nézzük a VB-t. Ettől függetlenül nem tudunk kimaradni belőle. Gyerekem már egy hete panaszkodik hogy kis barátainál mintha agymosás lett volna kizárólag egy témáról lehet velük beszélgetni: foci, foci, foci.
De a biztositékot a tegnapi nap verte ki a gyereknél, mikor kiderült hogy akinek irásos szülöi igazolása van az előbb leléphet a tanórákról. Meccset nézni. Na nem mentek messzire csak a suli hall-ba ott ugyanis egy böhöm kivetitőn lehet követni az eseményeket.
Megnyugtatásul közöltem vele hogy a délutáni szundikálásból arra ébredtem hogy zeng a ház a kiabálástól. Kis kagylózás után rájöttem hogy nem egymást ölik a szomszédok, hanem csak a meccset nézik.....
Mindenesetre Márk nagyon várja a végét, hogy végre újból lehessen értelmesen kommunikálni a társaival.

4 megjegyzés:

euthymia írta...

DE jót kacagtam ezen! Bocsánat, én sem vagyok nagy foci-őrült, de a VB az mégiscsak a VB :) látni kell !!! ehheheh
És a tegnapi olasz-szlovák mérkőzés valami eszméletlenül jó volt, tiszta gyomorgörccsel néztem végig, olyan izgalmas volt ehheheh
Szép napokat, lassan vége, július 11 után újra lehet majd a srácokkal haverkodni :)

Pyry írta...

:D
Jááj. De jó dolga van a gyerekeknek :D

Gabriella írta...

Nálunk mindenki hazamehetett. Vicces.

motymoty írta...

Hát ez nem semmi. szegény gyerek :(