2010. május 28., péntek

Blogruha. Már megint. :-))
Kicsit sötét a háttérszin tudom, de a fotó igy adja ki magát.
Felhasználtam:
Happyscrappy_scrapbook
Honey_Designs_Waiting_For_New_Moon
illetve könyves fotó a netről ollózva.

A témája pedig adott, ami jelenleg leginkább foglalkoztat írás-olvasás. Tudom-tudom a blogra manapság keveset írok. Illetve hogy pontosabb legyek a blogot írom keveset. Mást, máshol elég sokat írok. Hogy mit? Na ez az ami jelenleg nem publikus. Ennyire nem bátor az én szívem. :-)) De egyszer talán....

9 megjegyzés:

Eszter(beszteri) írta...

Engem nagyon kíváncsivá tettél! :) Jó írást, és hátha egyszer mi is megláthatjuk, mit is csináltál! Az új blogruci pedig nagyon jó! :)

Gabriella írta...

Nagyon csinos! Hangulatos! Ügyes vagy!

Merika írta...

Ez a blogruci nekem nagyon tetszik!!! Ilyesmit szerettem volna a másik blogomnak, ami nekem is irkálós, de én sem vagyok elég bátor hogy mindent leírjak amit szeretnék. Te mit írsz titokban? Lehet hogy egy új regényírónő blogját látogatom?????

Zsofia írta...

Szép a blogruha :)))) remélem a titkos írás publikus lesz egyszer :DD

euthymia írta...

ez annyira jó lett, hogy csak irigykedem, nekem is nagyon tetszik!!
de ne legyél szégyenlős, ha írsz valamit titokban, azért egyszer majd előadod, ugye???

Kriszti írta...

Szuper lett az új külcsín!! Nagyon ügyes vagy!!

Secima írta...

Nagyon tetszik az új blogruci. Amúgy pedig jól felcsigáztál. :)

Tinkmara írta...

De jól néz ki! Erőteljes és mégis hívogató. Gyönyörű blogruci. :)
Mi, mi, mi ez a titokzatosság, kérem?! ;))

Névtelen írta...

SZIA!BLOGRUHA :nekem nagyon tetszik,igaz van benne tényleg egy pici sötétebb rész,de az belefér......bocsi,hogy nem írok mostanság,de nem nagyon van mit!!!!!!!!!!!PUSZIM KRISZTÁM!