2010. május 6., csütörtök

Bármilyen hihetetlennek is tűnik, de tegnap volt a 20. házasági évfordulónk. Emlékalbummal ugye már tavaly készültem, igy idén ez elmaradt. Amúgy se állunk most úgy.....ezért helyette inkább függönykarnist szereltünk. :-)) Közben azon morfondíroztunk hogy milyen fura is ez. Mármint ha belegondolok Márk lehetne már régen nagykorú is.....fura, mert valahogy nem tűnik annyinak mint ahány év eltelt már felettünk közösen (összesen 24).
Szóval karnist szereltünk, meg függönyt. Angol függönnyel ne verjen az isten senkit! De azért megoldottuk. Én meg csak néztem hogy elég egy függöny egy óra a falon és egy kis virág és mindjárt kész egy barátságos étkező sarok.



Persze a szőnyeg még hiányzik és még fog is mert ahonnan vártuk onnan nem kaptunk. Szerencsére az a szürke padló izé, az nem beton igy nem is hideg.

Férjem is elkészült a maga kis kuckójával. Szilvi már évek óta nem szívleli a gyári számitógép asztalokat monván az sose olyan amilyen az adott helyre passzolna. Ezért jobb szereti őket maga barkácsolni. Igy minden a keze ügyébe esik és ott van ahol szereti.



Szóval igy telt az évfordulónk hivatalos része. A többi meg ugye nem publikus. :-))

10 megjegyzés:

Ziebi írta...

Boldog évfordulót így utólag is! :)

Tinkmara írta...

Ó, de gyönyörű! Isten éltessen Titeket, boldogságban, szeretetben hosszú-hosszú évekig! Sok puszi nektek. A nem publikus meg nagyon huncut volt. ;))

éva judit írta...

nah tovább olvastam és boldog évfordulót és ha most itt laknátok tudnék adni egy számgép asztalt ami madnem új mert amikor ide költöztem nem volt jó a szine igy vettem másikat

Gabriella írta...

Gratula nektek, ennél rosszabb évfordulótok sose legyen!! Az étkezősarok nagyon helyes...a számítógép asztal is klassz. Jó ez így!

Névtelen írta...

Hello

Éva_Judit. Nem erted a lenyeget a kanadaban keszult szamitogep asztalom az allt egy fiokos ikea szekrenybol a lapja ikeas etkezoasztal 3 labbal a negyedik a fiokos szekreny a tetejen meg volt egy fejre allitott tv alvany. Na ijet nem arulnak egyben. :) Itt nagyon dragallom a fa anyagot igy csak ilyen kicsi lett.

Szilveszter

euthymia írta...

Még sok-sok vidám évet kívánok nektek együtt, egészségben! :)

Csilla írta...

Még sok-sok boldog, együtt eltöltött évet kivánok nektek!

Az az ebédlőrész nagyon jól sikerült tényleg!

Hát igen, ideális dolgok. Megértem a férjedet! Nekem szoktak ilyenek lenni, néha kibujik belőlem a lakberendező (ha már tanultam), aztán szegény férjecskémet szekálom ötleteimmel. Amik persze többnyire jók, és praktikusak, csak mire elkészülnek, hajaj! Pedig már van saját furóm, meg szerszámaim is. Na igen, a faanyag, hát az itt is elég borsos sajnos, én is itt szoktam elakadni.

Monka írta...

Megint lemaradtam, bocsánat! Még sok-sok nagyon boldog évfordulót nektek!!! :)

JuditAu írta...

Hát halljátok ennyi még gombócból is sok... :)
Sok boldogságot, és legalább még kétszer ennyit!

Romesz írta...

Gratulalok az evfordulohoz, es a barkacsolashoz is.
Itt talalsz egy-ket egyszeru es viszonylag olcso lakberendezos otletet.
http://mromvari.blogspot.com/