2009. december 10., csütörtök

Tegnap óta vacakol a netünk. Szóval csak remélni merem hogy végül el is tudom küldeni a bejegyzést....
Két scrapes elmaradásom van. Az első bolg4scrap kihivásra készült oldal az ő készletükkel kellet oldalt csinálni ezúttal.



A készlettel eléggé bajban voltam mert java részt fehér közeli egész világos szinekből áll amiken én már egyszerűen nem látom a finom részleteket. Igy végül ez a fenti oldal sikeredett belőle. A WA viszont szuper lett, köszönet érte a készitőknek!

A másik elmaradásom a Cewe heti kihivására készült. A téma persze itt is a Mikulás. :-))



Felhasználtam: cewe_karacsony_minikit
Mira Designs - Spring Garden_Add-On
Gunhild

És akkor most ugrik a majom a vizbe hogy el tudom e kuldeni....

2 megjegyzés:

LaceE írta...

Eltudtad :) És milyen jó kis oldalakat küldtél el ráadásul. Nekem nagyon tetszenek :)

Secima írta...

Ügyesen beugrott a majmocska a vízbe. :)))
Az oldalaid pedig nekem is nagyon tetszenek. :))