2009. december 22., kedd



Mivel tegnap este óta még nyomokban sincsen internetünk igy kihasználom a pillanat adta lehetőséget és most kivánok mindenkinek Békés Boldog Ünnepet!

Lábjegyzetként: Tegnap délután megint elkezdett szakadni a hó. Párom majd három órányi vonatozással végül haza szerencsésen kecmerget. Viszont az internetünk elment. Az előző havazásnál is ez volt. Nem tudom vajon a vezetékek áznak be vagy netán a pingvinek rágják szét a kábeleket. Esetleg a jegesmedvék a ludasok....de mindegy is.
Boldog Karácsonyt!!!! :-))

7 megjegyzés:

Tinkmara írta...

No,akkor ezért nem láttam nálad bejegyzést egy ideje. Ejnye, ez a net.
Örülök, hogy megismerhettelek.
Áldott szép napokat kívánok, szeretetet, nyugalmat. Boldog Karácsonyt Nektek is. :)

szoffy írta...

Én a jegesmedvére szavazok :PPP
Nagyon Boldog Ünnepeket!

euthymia írta...

:) én a pingvinekre :) :)

Békés ünnepet!!!

Merika írta...

Neked is Boldog Ünnepet kívánok!Szerintem a jegesmedve, a pingvinek meg segítettek neki!!!!!!

Ziebi írta...

Szerintem a mosómedvék! :)

Boldog karácsonyt! :)

Csilla írta...

Boldog békés ünnepeket kívánok nektek!

Christine írta...

Köszönöm mindenkinek!