2009. november 21., szombat

Szösszenetek...

Szösszenetek a hétköznapokból:

Ma nagy örömként ért minket hogy sokadik nekifutásra végre sikerült elérni a DVLA-nál hogy a férjem jogositványában az ő neve szerepeljen ne pedig valami egészen más. Igy ma kapott végre egy az ő nevére szóló kártyácskát. Már okirat hamisitással se vádolhatnak minket ezek után. :-)) Négy év és kb. ugyanennyi próbálkozás eredményeként. Mondjuk ha nem az útlevél alapján állitanák ki....de hát ne legyünk telhetetlenek ugye. :-))

Más téma. Biztos más is küzd a gyermekeink felruházása neveztű probléma körrel. De valaki igazán számba rághatná hogy mi a csudáért nem lehet gyerekruhákat kapni 10 éves kor felett? Nagyjából két éve komoly gondot okoz hogy hol és miként vegyek ruhát a gyerekre. A gyerekruhából mint fentebb is irtam már kinőtt. Viszont a felnőtt ruhákba még nem nőtt bele. Na most akkor miből ruházkodik a köztes korosztály? Időnként ugye egyenruhán kivűl is fel kéne venni valamit....csak éppen nincs mit. Jelen esetben két várost szálaztunk át télikabátért. A legnagyobb kapható gyerek méretből úgy kettő kellene rá hogy beleférjen. A legkisebb felnőtt méretből viszont húsz centi le kéne vágni hogy jó legyen rá. Egy nadrág felvarrására még csak vállalkozom igy kézi erővel akár farmerból is, de egy télikabáttal nem tudok mit kezdeni. Az már túl nagy falat nekem.
Holnap újra nekifutunk a témának egy harmadik városban....
Persze ha addigra nem hömpölyög félméteres viz az utca helyén. Mert most pillanatnyilag az időjárás mindent elkövet ezért. Meglátjuk.

Napok óta éreztem hogy valami motoszkál bennem. Hogy valamiről megfeledkeztem. Aztán egyszercsak beugrott. A héten lett harminc éves a "kisöcsém". Szégyen de elfelejtettem! Igaz az elmúlt egy évben nagyon rapszodikus lett a kapcsolatunk....magyarán lepatintottak mint állat....
De azért ez úton is kivánok BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT neki!

És végül mutatok egy korai mikulást is. :-)))


Most nézem csak hogy kicsit Donald kacsára hajaz az én Mikulásom. :-))

7 megjegyzés:

LaceE írta...

Hál'istennek öltözködési gondjaim nincsenek (bár Amerikában érdekes volt a méretezés :), így sajnos vagy szerencsére nem ismerem a problémádat. A papírokkal azért itt is vannak érdekes dolgok. Amikor Magyarországra költöztünk anya nevét simán Lőrincről Lőrinczre változtatták, a haveromékét meg Somogyiról, Somodira, de utólag már azt mondták, hogy mostantól ez lesz a nevük. Nem tudom nálatok mekkora külömbség volt, de elég vicces, hogy egy nevet nem tudnak rendesen lemásolni. A testvéreddel pedig próbáld rendezni a kapcsolatot, nálunk is hasonló volt a helyzet, de én felvettem a pléhpofát és én raktam helyre a dolgokat, amiről persze ne én tehettem. Azóta tök jó a kapcsolatom a nővéremmel, még úgyis hogy 1100 km-re lakunk egymástól. Bocsi ez hosszú lett, de ennyi témára reagálni... :)

Edinbogyo írta...

Ruha:Probaltatok a gapban?vagy a h&m?az utobbi nemet ceg, a meretezes sem brit, regen en csak ott tudtam ram valo ruhat venni, mert a 8as mindig nagy volt.
Jogsi:itt kint csinalta?enis meg akarom csinalni, csak nem tudom, hogy is muxik ez itt, mennyibe kostal pl.

Christine írta...

LaceE, merre lakik a testvered?
Az ocsemmel viszonylag nehez rendezni egy kapcsolatot ugy hogy o nem akar beszelni velem. Raadasul ott se vagyok hogy feneken billentsem. Es vegul....a ferjem ellene van barmifele nyitasnak felejuk. Amit a tortentek fenyeben meg is ertek.

Edinbogyo, nem nem itt tette le a jogsit. A Kanadai jogsit cserelte be angolra ugyanugy ahogy a magyar jogsival is teszik ezt sokan.
Ha itt akarsz jogsit szerezni az kb. 1000 fontba kerul. De nem frissek az adataim. Itt egy forum topic itt le van irva a menete az egesznek:
http://www.magyaroklondonban.com/ftopict-445.html

csuti írta...

Tényleg fura dolog ez a méretezés...
Remélem azért sikerül a gyereknek venni valamit.
És a mikulásod nagyon aranyos!

Ziebi írta...

Ez azért fura...mármint ez a méretezés gond...
Mondjuk nekem otthon volt mindig olyan gondom, hogy hiába vettem nadrágot, utána rohangálhattam a varrónőhöz mert hosszú volt a szára. itt ilyen nincs, nagyon tudom értékelni. :)

Öcsédhez nem tudok mit hozzátenni, megbeszéltük....

Gabriella írta...

Aranyos kis Mikulás, csoki is van?
Szerencsére a lányoknál másféle gondok vannak csak az öltözködésnél, de a méret még jó. Én jószívvel a Sport direct nevezetű boltot tudnám ajánlani. Ott vettünk mi is az unokatesóknak polót és pulcsikat, de láttam sokféle kabát stb is volt.Esetleg a weboldalukat meg tudod nézni. sportdirect.com
Nekünk is elírták a nevünket, első időkben a Council tax papíron, ebből kifolyólag aztán csak nehézségek árán tudtunk mindent intézni. (bankszámla lakásbérlés...)

LaceE írta...

A tesóm Frankfurtban lakik. Kb 5 évig még a születésnapomra sem küldött egy SMS-t sem, aztán meguntam az egészet és mondtam, hogy elég, szeretnék találkozni Vele. 1 hét múlva!!! találkoztunk Bécsben, megbeszéltük a dolgokat és azóta mintha misem történt volna, tök jó a kapcsolatunk. Hatente többször beszélünk, 2x kirándultunk együtt idén és még a télen megint megyünk ki hozzájuk. Szóval az egyik félnek mindig engednie kell.