2009. október 22., csütörtök

Blogruha-update

Újabb blogruhát készitettem. Remélem tetszik. Először gondolkoztam hogy érdemes e erre a két hetes időszakra csinálni egy új ruhát, de végül csak elkészült. Igaz külön fejlécet nem csináltam neki, arra már lusta voltam. :-))
Felhasználtam hozzá:
Witchy Woo Ghost Train Freebie by Twinky
NLDHocusPocusFreebie
Effies_halloween
Thankfull blogtrain

Amúgy kész van már a téli-karácsonyi ruha is. :-))) De az most még nem aktuális.

Hmm....kicsit mintha lassabban töltene be...

14 megjegyzés:

LaceE írta...

Nincs semmi baj a betöltési sebességgel. Nagyon jó lett az új ruci. :) Én meg pont a fejlécemet újítottam, igaz inkább nyáriasabb témájúra, mert nem szeretem a hideg időt :)

Secima írta...

Nekem tetszik, bár azt hiszem nem látok mindent. Abból gondolom, hogy a Halloweenből a H nálam nem látszik. Azért így is élvezhető. Ja, és várom a karácsonyit.

Christine írta...

LaceE, gyorsan megneztem az uj fejleced. Szerintem szuper lett! :-))
Secima, gondolom kisebb lehet a kepernyod, vagy csak mas a kepernyo beallitasod. A blogruhat 1680x1050-es meretben keszitem. De nekem a 22"-os monitoron ketoldalt igy is van egy-egy ujjnyi fekete csik azaz lehetne meg szelesebb. Jo hogy szoltal, mert amugy is kivancsi voltam hogy egy kisebb monitoron vajon milyen lehet a blogkepem. Igy legalabb tudom hogy akkor ott legalabb 2-3 centi kimarad. Ezt legkozelebb majd jobban figyelembe veszem.

Ziebi írta...

Nagyon tetszik :)

csuti írta...

Nem vagy elmaradva, én is még csak mostanában cseréltem le. Amúgy klassz lett, ja és hamar betöltődik:-)

Kriszti írta...

Szia!
Engem érdekelne a "blogruha"készítése,jó lenne, ha meg tudnád osztani velem,velünk,kevésbé ügyesekkel:-)
Én is szeretnék ilyen szépet!!!!:-)

Christine írta...

Kriszti van egy jo leiras itt:
http://jociandiscrap.blogspot.com/2009/06/blog-template-csere-tutorial.html

Szerintem eleg jol le van irva az egesz. Igy a magunk altal Photoshop-ban keszitett blogruhat viszonylag egyszeu beilleszteni. Annyi hogy en a meretezest nagyobbra csinaltam mivel nagyobb a monitorom.

Amugy be lehet maskepp is illeszteni, az elso blogruham ugy keszult. De ott a blog html kodolasaban kell kotoraszni es az szamomra is csak sok-sok probalkozassal sikerult. A fenti leirassal lenyegesebben egyszerubb a dolog.

Kriszti írta...

Szia!
Köszönöm a segítséget, igaz, nem jártam még erdménnyel...valamit rosszul csinálhatok...majd még próbálkozom!
Az előírt méretű képet tényleg a blog htlm-jébe kell bemásolni,és akkor lesz a teljes oldalon? Hogyan? Nem csak akkor egy oldalelem,mert hogy oda illesztem a htlm-et? Nekem csak így sikerült:-(

Christine írta...

Kriszti, ha oda illeszted a blogruha linkjet ahova a leiras mondja akkor hatterkepkent fog megjelenni a blogodon. Bar teny es valo hogy "hivatalosan" ugy szerepel mint oldal elem. Trukkos, de egyszeru. Probalgasd. A lenyeg hogy a netre feltotoltott kepet eredeti mereteben lasd es annak kell a location-jat le copyzni majd beilleszteni.
A meret es hogy mikent latod a monitorodon azt is ki kell totozni, mert eloszor en is a megadott meretben keszitettem de hat az olyan "tokon a gyuszu" efektust eredmenyezett.

Kriszti írta...

Szia!
Sikerült, azaz mégsem, "tökön a gyűszű", ahogy mondanád.-)
Hogyan lehet megnagyobbítani a pl a photobucketen talált képet?
Azt hogy kell csinálni, mint a tied, hogy a háttér nem mozog? Nálam az egész mozog, vagyis nincs olyan belső,mint neked, ahol a csúszkát húzva látom a szöveget.

Christine írta...

Kriszti, egy fotót torzulás és minőség romlás nélkül a Photoshop-al tudsz felnagyitani. Ha 22"-os monitorod van akkor a megfelelő blogruha mérete 1680x1050-es. Az hogy a háttered mozog az jelen esetben nem értem mitől lehet. Nekem az első kék háttér volt olyan de ahogy irtam azt maga a blog html kodjába illesztettem be, nem pedig ide ahova ez a leirás mondja. Ezzel itt nem csináltam semmi extrát. Photoshop-ban megszerkesztettem magamnak a kivánt hátteret majd beillesztettem oda ahova kell.Semmi több. Ugy igazából én se vagyok ám olyan sej de nagy hozzáértő. Csak amolyan "mekkelek". :-)))

Kriszti írta...

Köszi a választ! Photosophhal majd kipróbálom:-) Szerintem te nagyon érted ezt, ezek a szkreppelések nagyon jók!!!

Kriszti írta...

Szia!!
Képzeld, sikerült végre a háttérkép változtatása!!Köszi a segítséget!!
Most még nem változtatok, majd akkor, amikor kezdődik az ádvent, de nagyon örülök, hogy megadtad azt a tutoriált!!

Christine írta...

Kriszti, orulok hogy sikerult neked is! :-))