2009. szeptember 7., hétfő

Hétköznapok jönnek-mennek. Nem történik úgy igazán semmi mesélni való. Hétvégén itt voltak Osziék. Az újonnan vett navigátorunkat sajna nem hozták magukkal (otthon fele annyiba kerül mint itt), pedig már nagyon kéne mivel a mienké egyre többször lát az út helyett pusztaságot és ez igy "nem gyerebe" ahogy a férjem mondaná.
Hétvégente szorgalmasan látogatjuk a lassan finisükbe érő car booty-kat. Osziékat is elvittük megint. Ők se mentek üres kézzel haza. :-)) Én pedig tisztelettel jelentem teáskanna túltengésben szenvedek. Kifogytam a szabad vagy felszabaditott rakodó helyekből. Szóval ha idén már nem is de a jövő évi szezonban biztos bajba leszek még e miatt. Megmutatni őket majd csak akkor fogom most már ha lecsengett a szezon és nem jön több. Mert persze hétről-hétre szaporodnak a dolgok. :-)))
Scrap ügyileg meg bajban vagyok. Ugyanis kitaláltam hogy készitek egy meglepi oldalt valakinek. És nagyon-nagyon csajosnak kéne lennie. No aki ismer az tudja hogy én magam se vagyok túlzottan csajos vagy nőcis hisz egy BM13 becenevén Katyusa meg egy úthenger kereszteződéséből születtem. Bár valószinűleg a hóember is bele piszkált a családfámba......tréfát félretéve nem vagyok épp nőies, na! Ráadásul két fiúval élek igy most feladtam magamnak a leckét rendesen. Most bőszen töltögetem a freebie-ket illetve molyolom a meglévő készleteimet. És már megint nem találom amit keresek! Könyörgöm ha valaki tudja hogy lehet kb. 100 gigányi digitális freebies adatbázist normálisan kezelni az ossza meg velem a tudását! Kezdtem a készitők szerinti katalogizálással, majd ezen bellül folytattam a téma szerinti csoportositással illetve a kóbor dolgok szintén téma szerinti berendezésével, de akármit is csinálok amikor keresek valami (és tudom hogy megvolt!!!) akkor azt még véletlenül se találom! Megőrülök!
Na jó nem nyafogok itt tovább megyek inkább kotorászni hátra rájövök hova lesznek az eltűnt készletek.....

2 megjegyzés:

Ziebi írta...

Valamelyik hétvégén gondoltam rád, láttam egy teáskannát amit majdnem megvettem..de végülis nincs rá szükségünk, meg annyira nem is volt jó állapotban.. :) de aranyos volt :)

Christine írta...

Iiigen a porcelán teáskannáknak valóban nem sok haszmát veszed. Főleg ezek a figurások nem is épp valódi teázásra vannak csinálva. Ők inkább lélekmelegitők. Mikor rájük nézel elmosolyodsz és egy picit kisüt a nap a szivedben. Megmelengetnek. Ezért kedvelem őket. :-))