2009. szeptember 21., hétfő

Helyzetjelentés:
Párom szerencsésen vissza szerezte a szerszámait az ominózus munkahelyről. Nagyon paráztam mert az elküldött emberkéket gyorsan ki szokták tiltani és féltem gond lesz hogy jut be a szerszámokért. Mivel szinte mindene bent volt, ami nem csak értékileg sok de amúgy is mihez kezd egy villanyszerelő szerszámok nélkül. Mindegy, túl vagyunk ezen is. Munka...az most igy nincs. Hogy lesz e? Az majd kiderül....
Autó meggyógyult , bár mivel nem fiatalka igy óhatatlan hogy alapból rossz állapotban van. Mindenesetre most gurul. De a szerelő srác tudott volna még túlórázni rajta....

2 megjegyzés:

Ziebi írta...

Miért emlékeztem úgy, hogy én már írtam neked ide? :DDD

Ezek akkor közepesen jó hírek ha jól értelmezem, amik a jelen helyzetben átsorolódtak a jó hír kategóriába :/

Christine írta...

Pedig ide meg nem irtal. :-))
A hirek? Tudod en igyekszem a rossz dolgokban is meglatni a jot igy igaz bar kirugtak a ferjem de orulok hogy vissza tudta szerezni a szerszamokat es az auto is meggyogyult. :-)