2009. július 16., csütörtök

Jó szokásom szerint kotlászok a neten. Szeretném ugyanis kideriteni hogy kedvenc teáskanna sorozatomból hány példány létezhet. Csak hogy mire számitsak...:-))
Persze a választ még nem találtam meg viszont találtam helyette más csemegézni valót.
Hát nem gyönyörűek?







Itt a boltjuk. Lehet csemegézni. Mondjuk a többségük nem épp olcsó jószág. Ezért is vásárolok ugye inkább car boot sale-n. :-))
Az extremitások kedvelőinek pedig egy blog ugyanebbe a témában.
Most pedig megyek tovább kotorászni az én kis Village sorozatomat.

5 megjegyzés:

Euthymia írta...

Szia, ezek nagyon jópofák :)
Charity-ben nézted már, ott mindig olyan kincsekre lehet bukkanni :)

Christine írta...

Igen szoktam ott is nezni, de ezek a tipusok ott ritkan vannak csak. A kilenc darabbol azt hiszem eddig egyet vettem csak charity-ben. Pedig arban meg az is jo lenne, mert igazan nem dragak az itteni charity shop-ok.

Secima írta...

Nekem a tűzhelyes a kedvencem, de a többi is szuper!!!

Csilla írta...

Ilyenek vannak tényleg? Bevallom, sosem néztem a teáskannák sokféleségét. Nagyon jópofák! Az emberi találékonyság határtalan!

Christine írta...

Csilla, igen vannak. :-)) Szerintem lehetetlen nem szeretni oket.:-))