2009. május 22., péntek

Ha számitógépről van szó mindig érik meglepetések az embert. Például hogy mint egy rossz gyerek képes a sumákolásra. Tegnap délután ugyanis nekiduráltam magam hogy átnézzem az egy ideje félbehagyott Márk baba-albumot. Illetve akkor még úgy gondoltam hogy majdnem kész de igy utóbb rájöttem hogy tévedtem. :-)) Jólvan mondom akkor csináljuk, van most pár készlet ami nem hagy nyugodni igy muszáj leszek átvariálni a már kész album egy részét. Kinyitogatom a photoshop-ot, képnézőt, kiválogatom a feldolgozandó képeket......és ekkor kiderül hogy amiből dolgozni szeretnék készletekből azok bár úgy tűnik mintha, de valójában nincsenek is ott. Megvan a dosszié amibe raktam őket, a képnéző feltünteti az első képeket is a dosszién mintha valóban benne lennének. Aztán jön a lepetés mikor kinyitom a dosznyét akkor az bellül bizony tök üres! Szóval a gép sumák módon elhitette velem/velünk hogy megvan minden pedig dehogy. Pont ezért tegnapig nem is kerestem semmit hisz az adat vissza nyerésnél kiirta hogy mi az ami hiányzik, mi az amit nem tud visszavarázsolni. Nem volt sok, nem volt vészes java részét pillanatok alatt pótoltam. Erre most kiderül hogy dugiban hiányzik még egy csomó anyagom. Ugyanis vagy harminc dosszié üres. Mert az első meglepődés után végig nyálaztuk az egész könyvtárat csak hogy tudjuk mi is a valós helyzet. Hát ez a helyzet! Igy a tegnap délutánom scrapbook készités helyet gyűjtögetéssel, meg nyomozó munkával telt mert ugye mindig vannak olyan készitők akik elfelejtik a nevüket adni a munkához és utóbb mikor rendezem a begyűjtött anyagokat akkor mindig van néhány "névtelen" remekmű ahol nem tudok a készitőnek külön dossziét nyitni. S ha egy ilyen eltűnik akkor az az igazi próbatétel hogy rájöjjek honnan is származhat az adott készlet. De nem ragozom tovább, ma is el leszek a folytatással a jelek szerint....mrrr rossz kutya!

Nincsenek megjegyzések: