2009. február 5., csütörtök

Hóhelyzet újratöltve

Ma reggel hajnali fél hatkor arra ébredtem hogy az éjjel megint eset vagy 5-6 centi hó. Hümm. Most itt ülök és lesem a hirportálokat lesz e ma iskola. Úgy fest tegnap korai volt az örömünk miszerint az élet visszatér a rendes kerékvágásba és hogy két nap szünet után megindul ujra az élet. Erre ma megint helyzet van. Valami ötletes vállalkozó igazán elkezdhetne hólapátokat és téli gumikat exportálni az országba. Az idei télen tuti meggazdagodott volna. :-))

Más. A tegnapi nap olyan volt amire azt szoktam mondani hogy jobb lett volna fel sem kelni. Kezdődött a bankban mindjárt egy roppant "segitőkész" ügyintézővel aki nem volt hajlandó a férjem fizetési csekkjet elfogadni. Igaz az ő csekkjét szerette volna az én bankszámlámra be depozitálni de hát ez túl bonyolult volt hölgynek. Érdekes két héttel előbb simán elfogadták az előző csekket ugyanigy. .....most cenzúráztam meg magam kitöröltem fél oldalnyi szöveget mert a folytatás csúnya rasszistára sikeredett. Aki élt már itt az tudja miről van szó...aki meg nem annak ne rontsam el a kialakult összkepet. Bár lényegében otthon se újdonság ez csak ami ott roma az itt pakisztáni, de a lényeg ugyanaz....

Mindent összevetve pénz nuku. Bár ez mostanában nem ujdonság.

Ide most a nap további leirása jöhetne, de rájöttem utálok nyavajogni igy inkább ezt kihagyom.....
Aztán este kiderült hogy régóta várt Oszi barátunk mégse ér ide hozzánk reggelre mert Németországból vissza kellet fordulnia az autó gyengélkedése miatt. Férjem kiakadt. De ez már csak a hab volt a tortán az egész napi dühöngés után.

Na miközben én itt naplózok kiderült az is hogy a suli ma megint zárva. Gyerekem boldog lesz. :-)))

Nincsenek megjegyzések: