2008. augusztus 7., csütörtök

Hmm. Már megint fejben naplózom. Aztán ránézek a blogra és csodálkozom hogy miért nincs itt az új bejegyzés holott az én már "megirtam". Kéne egy diktafon, rám drótozva vagy mi. Belegondolva hány könyvem lenne már kész ha nem mindig csak fejben irnám őket.....na mindegy ez a szekér már elment. Talán majd egy másik életben.....
Kedden elmentünk uszodába vegtére is Márk kitalálta hogy a biciglizés mellet a másik tudomány az úszás amivel szeretne gazdagabb lenni ebben a nyári szünetben. Tavaj hiába jártunk, akkor még a bohózkodás, ökörködés fontosabb volt neki mint hogy úszni tanuljon. A suli úszótanfolyamárol meg inkább nem mondok semmit! Szóval most kitalálta hogy ő úszni fog. És láss csodát mindjárt első alkalomra eljutott odáig hogy akár három métert is tud haladni elsülyedés előtt. :-)) Szerintem innen már csak gyakorlás kérdése. A kutya sétáltatós módszer működött neki a legjobban. Azaz eldobom a labdát ő pedig szépen érte úszik. :-))
Anyuék is felhivtak minket. Egész meglepődtem, teljesen meg voltam róla győződve hogy vagy elfelejtik vagy meg vannak sértődve amiért én is mindig elfelejtem a névnapokat. Hába na máér nyolcadik éve hogy a névnapokat kitöröltük a naptárunkból vagyis nem igazán tartjuk őket, maximum emlités szintjén. Na jó idén kivételesen virágot is kaptam. Bár azt hiszem ez inkább valami kárpótlás féle akart lenni az elmaradt szülinapomért illetve a szintén elmaradt házassági évfordulóért. De tényleg nem szoktuk tartani. Mondjuk Anyuékét amúgy se voltam képes megjegyezni soha egész életemben. Lehet mert nem csak a névnapok állnak tőlem távol de ők is?
Mindegy. Fölhivtak. Bár nem tartom kizártnak a hátsó szándékot sem. Ugyanis pénz kéne nekik a ház rendbe tételére. És én ugye örökös leszek. Azaz vagy irjak közjegyzős, pöcsétes papirt az örökségről való lemondásomról vagy segitsek. Hát félek nálam most ezek egyike sem aktuális. Mivel jelenleg a saját életünk illetve anyagi helyzetünk rendbehozásán küzdünk.
Ja és még a council is úgy döntött hogy nem voltunk jogosultak a kifizetett Housing Benefitre igy még azt is vissza kell fizetnünk. Majd. Vannak ennél fontosabb tartozásaink is. Mármint nekünk fontosabb....

Nincsenek megjegyzések: